ضیافت

سلام

ضیافت

سلام

خدا نگه دار شما باشد

دروغ نگفتم

فردا استقلال بازی داره ما وهمه فرزندان سبز سرزمین ایران ازهماکنون نیازمند یاری سر سبزشما هستیم روابط امومی وسازمان واداره فرهنگی تخلیه چاه با بازدید رایگان حتی ازشما دوست  عزیز


سوال از نوع آتش

سلام مدتی است سوالی دارم از هر کسی می پرسم کسی جواب منو نمیده. هر وقت هم از کسی


این سوال را می پرسم بهنام میگه که بیا؛ باز هم شروع کرد.


و اما سوال من اینه:چند ماه پیش آتش فشانی در اروپا فوران کرد کلی هم خبر ساز شد.خب. حالا من می خوام بدونم اسم این آتش فشان چی بود و مال کدوم کشوره. همین. خیلی ها نتونستن جوابمو بدن امیدوارم که از این طریق به جواب برسم.لطفا اگه جوابشو میدونید ما را هم مطلع کنید. بهتر اینه که بدونمو بمیرم.

امیدوار باشم

مرگ بر اسراییل


مرگ بر اسراییل



مرگ بر اسراییل



ما از نسل عاشوراییم



ما را مرگ نترسانید



این شمایید که مرگ



میترسید



ما عاشق شهادتیم چه سعادتی از این بالاتر که جلوی در خونه ی خودت سکوی پروازت به سوی حضرت عشق باشه.

اگه شاگردهای خوبی برای استاد شهیدمون استاد شهریاری باشیم باید آخرین درسی که به ما داد به خوبی یاد گرفته باشیم.باید واحدهای شهادت رو از این به بعد پاس کنیم.در هراسم که نکنه این واحد را بیافتم. اما با وجود اساتیدی مثل استاد شهریاری فکر نمی کنم کسی این واحد رو بیافته. اما عاشق شهادتیم چه کنیم. چون که عاشق استاد مون هستیم. برا شهادت هم که شده باید جای استاد شهریاری را بگیرم.

واقعا بچه ها خودمونیم استاد شهریاری با شهادتش تدریسشو تکمیل کرد.هدیه به روح استاد صلوات بفرستید.

برای من هم دعا کنیدتا...

عید ولایت مبارک

فقط حیدر امیرالمومنین است                                                   .